Transmisja domowa wirusa Pandemic Influenza A z 2009 r. W Stanach Zjednoczonych ad 8

Nasze szacunki interwału szeregowego należy interpretować w tym świetle. Chociaż ograniczenia te są istotne, trudno byłoby zbadać transmisję w gospodarstwach domowych na tak wczesnym etapie pandemii za pomocą alternatywnych projektów badania społeczności , w których kohorty gospodarstw domowych są rekrutowane przed zakażeniem któregokolwiek z ich członków i są śledzone w całym okresie epidemii. przebieg pandemii. Takie badanie wymagałoby bardzo dużej liczby gospodarstw domowych, aby uzyskać wystarczającą moc do wnioskowania.
Kolejnym ograniczeniem naszego badania jest to, że przypadki wtórne nie zostały potwierdzone badaniami laboratoryjnymi. Jest więc prawdopodobne, że niektóre z wtórnych przypadków nie były przypadkami grypy H1N1 z 2009 roku. I odwrotnie, niektóre kontakty domowe z objawami niespełniającymi definicji ostrej choroby układu oddechowego lub choroby grypopodobnej najprawdopodobniej zawierały grypę H1N1 z 2009 roku. Generalnie oczekuje się, że dodatnia wartość predykcyjna ostrej choroby układu oddechowego w zakażeniu grypą H1N1 w 2009 r. U osób, które nie są epidemiologicznie powiązane z pacjentem będącym pacjentem, będzie niska. Jednak prawdopodobieństwo, że ostra choroba układu oddechowego jest spowodowana przez wirusa H1N1 2009, powinno być większe, gdy pojawienie się objawów wystąpi tylko kilka dni po wystąpieniu objawów u pacjenta w gospodarstwie domowym z potwierdzoną laboratoryjnie H1N1 2009. Niewykluczone, że brak laboratoryjnego potwierdzenia przypadków wtórnych wpłynie na oszacowanie podatności dzieci, na przykład, jeśli dzieci są bardziej podatne niż dorośli na fałszywie dodatnią diagnozę kliniczną grypy H1N1 z 2009 roku.
Szacowane tu czynniki epidemiologiczne powinny zawierać zalecenia dotyczące izolacji i kwarantanny zakażonych pacjentów oraz pozwolić na oszacowanie wpływu wczesnego leczenia w porównaniu z opóźnionym leczeniem.21,22 Nasze szacunki dotyczące podatności na określony wiek dostarczają również przydatnych informacji do kierowania polityką zdrowia publicznego, która kierować do określonych grup wiekowych – zasady takie jak zamykanie szkół i szczepienia. W szczególności nasze wyniki podkreślają kluczową rolę dzieci w rozwijającej się pandemii.
[przypisy: Psychoterapia leczenie depresji Warszawa, gdynia psycholog, psychoterapia wrocław ]

Powiązane tematy z artykułem: gdynia psycholog Psychoterapia leczenie depresji Warszawa psychoterapia wrocław