Transmisja domowa wirusa Pandemic Influenza A z 2009 r. W Stanach Zjednoczonych ad

Chociaż 60% zgłoszonych przypadków grypy H1N1 z 2009 r. W Stanach Zjednoczonych dotyczyło osób, które ukończyły 18 lat lub młodsze, 3 ten rozkład wiekowy może być częściowo wyjaśniony przez potencjalną stronniczość przypadków, ponieważ dzieci mogą być testowane częściej niż osoby dorosłe lub przez znaczenie klastrów szkolnych we wczesnej fazie wybuchu choroby (spodziewane rozprzestrzenienie się na inne grupy wiekowe na późniejszym etapie) .3 Oczekuje się jednak, że wpływ takich kontaktów domowych na pacjentów z doniesieniami o zakażeniu będzie mniejszy. rozpoznanie przypadku. Badania gospodarstw domowych są także prawdopodobnie najbardziej wiarygodnym źródłem danych do oszacowania seryjnego odstępu czasowego choroby – czasu między wystąpieniem objawów w przypadku pacjenta a wystąpieniem objawów w kontaktach domowych, które zakażają (patrz Dodatek dodatkowy, dostępny z pełny tekst tego artykułu na). Szacunki dotyczące przedziałów czasowych są potrzebne do scharakteryzowania prawdopodobnej prędkości rozprzestrzeniania się epidemii, do informowania o zaleceniach dotyczących okresu, w którym pacjenci powinni pozostać w domu, oraz do oszacowania wpływu opóźnień w leczeniu podczas przenoszenia.
Zbieranie danych
Zdefiniowaliśmy przypadek pacjenta jako osobę o temperaturze ciała powyżej 37,8 ° C (100 ° F) i kaszlu lub ból gardła, który był dodatni dla wirusa H1N1 2009, jak oceniono za pomocą polimerazy odwrotnej transkryptazy- test łańcuchowej reakcji (RT-PCR) (przypadek potwierdzony) lub który był dodatni dla wirusa grypy A, ale negatywny dla ludzkich serotypów H1 i H3, jak oceniono za pomocą RT-PCR (przypuszczalnie) .5 Testy RT-PCR stosowane do charakteryzowania przypadków potwierdzonych lub prawdopodobnych zostały opracowane przez Centra Kontroli i Zapobiegania Chorób (CDC) (patrz Dodatek Uzupełniający).
We wczesnej fazie epidemii (29 kwietnia do 25 maja 2009 r.) Departamenty zdrowia stanowego zostały poproszone o zgłoszenie wszystkich prawdopodobnych i potwierdzonych przypadków do CDC w Atlancie za pomocą standardowego formularza opisującego przypadek. Osoby z chorobą, które spełniły definicję prawdopodobnego lub potwierdzonego przypadku, skontaktowały się z pracownikami państwowych i lokalnych departamentów zdrowia i przeprowadziły rozmowy telefoniczne lub osobiście z wykorzystaniem standardowego formularza zgłaszania przypadku. Formularze zgłoszeń sprawy wysyłano faksem do CDC lub przesyłano za pośrednictwem chronionego hasłem internetowego systemu raportowania opracowanego przez CDC. Opis przypadku zawierał następujące dane pacjenta: wiek, objawy (gorączka, definiowana jako temperatura ciała> 37,8 ° C, gorączka, kaszel, katar, ból gardła, biegunka lub wymioty), data początku objawy i stany chorobowe.
Zdefiniowaliśmy pacjenta będącego indeksem jako osobę, która była przedmiotem analizy przypadku. Część formularza z opisem przypadku została poświęcona informacjom na temat członków gospodarstwa domowego, którzy zostali zdefiniowani jako pacjent indeksu plus każda osoba, która przebywała noc w domu co najmniej jedną noc w ciągu 7 dni przed lub po dacie pojawienia się objawów w indeks pacjent. Liczbę członków gospodarstwa domowego udokumentowano wraz z następującymi informacjami na temat każdego kontaktu z gospodarstwa domowego: wiek, data wystąpienia objawów i objawy (gorączka, gorączka, kaszel, ból gardła, katar lub biegunka), które wystąpiły w ciągu 7 dni przed lub po wystąpieniu objawów u pacjenta z indeksem
[podobne: jak oddac szpik, ile trwa przedłużanie rzęs, medycyna na słowacji ]

Powiązane tematy z artykułem: ile trwa przedłużanie rzęs jak oddac szpik medycyna na słowacji