Wybuch pandemii grypy A 2009 (H1N1) w szkole w Nowym Jorku cd

Ankiety zostały przeprowadzone 26 kwietnia i 2 maja. Studenci i pracownicy byli rekrutowani za pomocą masowej wiadomości e-mail do wszystkich uczniów, rodziców i pracowników. Wiadomość e-mail zawierała bezpieczny link do ankiety online, która pozostawała aktywna przez 4 dni. Po każdej ankiecie wysyłano dwie wiadomości e-mail z przypomnieniem. Ankiety wymagały od studentów i pracowników podania nazwiska i ważnej identyfikacji. Każda ankieta zawierała pytania dotyczące cech demograficznych, objawów klinicznych, przebiegu choroby w ciągu poprzedzających 24 godzin, historii choroby, stanu w odniesieniu do szczepień przeciwko grypie sezonowej w latach 2008-2009, chorób domowych i podróży od 8 kwietnia. Choroba grypopodobna zdefiniowano jako odnotowaną gorączkę (subiektywną lub mierzoną), któremu towarzyszył kaszel lub ból gardła 18 kwietnia lub po 18 kwietnia. Status szczepień w odniesieniu do sezonowej grypy 2008-2009 został zweryfikowany poprzez sprawdzenie zapisów w rejestrze szczepień nowojorskich. Respondenci, którzy zgłosili pogorszenie swoich objawów w ciągu ostatnich 24 godzin, skontaktowali się telefonicznie, aby monitorować przebieg ich choroby. Przeprowadzono zorganizowane wywiady telefoniczne ze studentami i pracownikami, którzy zgłosili, że podróżowali do Meksyku. Ustalono miejsca docelowe, daty podróży i kontakty z innymi podróżnymi. Wszystkie informacje z wywiadów z pacjentami, a także dane śledzące okazy zostały wprowadzone do bezpiecznych baz danych. Historia naturalna i przenoszenie grypy H1N1 2009
Okres inkubacji
Oceniliśmy okres inkubacji grypy H1N1 2009 (tj. Czas między wystąpieniem infekcji a wystąpieniem objawów) poprzez identyfikację najwcześniejszych i najpóźniejszych możliwych dat ekspozycji oraz daty pojawienia się objawów u osób z potwierdzonymi przypadkami.4 rozkład normalny był dopasowany do uzyskanych danych przy użyciu technik regresji do analizy danych czas do zdarzenia.
Czas generowania
Czas generacji grypy H1N1 2009 (tj. Czas pomiędzy kolejnymi wystąpieniami objawów w łańcuchu transmisji) oszacowano na podstawie danych z par zakażonych infekcjami w potwierdzonych przypadkach, gdy jedna osoba, która prawdopodobnie była infekcją może być zidentyfikowany i znane są daty pojawienia się objawów zarówno dla infektora, jak i osoby zarażonej. Zakażone infekcjami były zarówno osoby w liceum (studenci lub pracownicy), jak i drugorzędne kontakty w ich domach lub inne osoby w społeczności, które miały kontakt z jednym, zidentyfikowanym, źle uczęszczającym do szkoły uczniem lub pracownikiem. Dla każdej pary obliczono najdłuższe i najkrótsze czasy generacji, które były zgodne z danymi. Parametryczne rozkłady dopasowano do ocenzurowanych danych przy użyciu technik o największej wiarygodności.
Czas trwania choroby
Czas trwania choroby oszacowano na podstawie informacji o datach pojawienia się i powrotu do zdrowia zgłoszonych przez osoby z potwierdzoną grypą H1N1 z 2009 roku. W przypadku osób, które zgłosiły w czasie rozmowy, że nadal mają objawy, traktowaliśmy je jako prawidłowo ocenzurowane (tj. Cenzurowanie, gdy zdarzenie jeszcze nie miało miejsca w momencie pomiaru)
[przypisy: usuwanie przebarwień kraków, usg jamy brzusznej olsztyn, psychiatra poznań ]

Powiązane tematy z artykułem: jak oddac szpik usg jamy brzusznej olsztyn usuwanie przebarwień kraków